Tuesday, February 28, 2012

Eh! Apa Yang Bau Wangi Ni ? ……. Seramlah Pulak

 

 

::~ ASSALAMU’ALAIKUM WBT ~::

hAI! hALO! aLOHA! sELAMAT sIANG!

blue-hair-girl-003

 

Alkisah, pada satu malam ……..

Usai solat Isyak di surau, dalam perjalanan pulang ke rumah,

tiba-tiba ………

Suara 1 : Pakai minyak wangi ke ?

Suara 2 : Taklah …….

Suara 1 : Apa yang bau wangi ni ?

Suara 2 : Entah ….. bau wangi semacam jer ……

Sampai jer di rumah, bergegas ke tkt atas, menonton drama …………VANILLA COKLAT,

Tapi bau wangi tu masih ada …… seolah2 bau wangi tu mengekori hingga ke dalam rumah

Hahaha suspend tak ?

Tetiba rasa nak menjenguk ke luar rumah melalui tingkap dan ternampak ……

Alien

hehe

Alien

haha

Alien

hoho

Alien

aha

Alien

 

P1000082

pokok bunga kuning di tepi rumah tapi di tanah jiran sebelah …….

baunya harum semerbak Smile

P1000081

close up ……

Jom tengok rupa bunga ni bila siang …..

P1000021

Red heart

Red heart

Red heart

closer view

P1000020

Red rose

Red rose

Red rose

Red rose

more closer view

P1000022

Kali ni byk pulak bunganya …… ceria jer warna kuning tu Rainbow

P1000023

Malam ni VANILLA COKLAT …….. Abg. Hafiz pon dah pandai layan criter jiwang Winking smile

 

416860msbhhg1zjm (1) ana ayesha

2 comments:

  1. hehehe...suspend je... :) :)

    yupp....taknak ketinggalan juga... :)

    ReplyDelete
  2. bunga ape ni?
    kenanga?
    tanjung?!
    cempaka?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...