Friday, October 28, 2011

Pot….Pet…Pot…..Pet…

::~ ASSALAMU’ALAIKUM WBT ::~

hAI! hALO! aLOHA! sELAMAT sIANG!

blue-hair-girl-003

Jumpa lagi !

Eh! kenapa makcik ni pegang kayu penggelek ni ……. marahkan sape le agaknya ?

membebel

Ni mesti kes berleter marahkan org2 yg disayangi, yelah kalau tak sayang takkan berleter ….. hahaha perempuan ni kalau dah mula berleter siaplah susah nak stop

Kalau dibandingkan dgn lelaki, wanita memang suka berleter …….. kenapa agaknya wanita suka membebel ?

The question number 1: explain what the problem is. (1)wanita mempunyai binaan otak multitasking

itu pasallah wanita boleh bercakap, bersembang, berleter dan buat kerja fizikal yang lain dlm satu masa yg sama, ni mcm syampulah 2 in 1 / 3 in 1 or maybe 10 in 1

perbezaan yg ketara di antara otak lelaki dan wanita semasa mereka bercakap ialah sel2 yg aktif bagi wanita terdapat di kedua-dua otak kiri dan kanannya dan bg org lelaki hny otak sebelah kanan jer yg aktif dgn kuantiti yg sedikit

* hebatkan jadi wanita *  cici-emoticon-003

so betullah wanita kata lelaki susah nak bercakap dan lelaki pulak suka kutuk wanita sbg makluk yg tidak henti2 bercakap

The question number 2: explain what the driving force of the problem. (2)tapi yg sebenarnya wanita hanya membebel pd org yg disayangi jer……. suami dan anak2

cici-emoticon-006

……… kalau tak dibebelkan byklah kerja yg tak siap ……..

 

Abg Hafiz pun selalu kata mama ni mcm minah pot ……. pet ……. pot …… pet …..

 

416860msbhhg1zjm ana ayesha

1 comment:

  1. haha...ada betulnya juga tu... :)

    tp kalau org ajak bersembang..sy tak reti buat kerja lain...

    contoh kalau tgk2 baca blog org..kawan ajak sembang...mmg tk jadi la nk ngadap blog... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...