Monday, October 24, 2011

Cer Cite …….. Korang Pernah Tak Buat Seni Kolaj ?

::~ ASSALAMU’ALAIKUM WBT ::~

hAI! hALO! aLOHA! sELAMAT sIANG!

Sekejap jer dah pun petang, cepat benar masa berlalu

So how’s your Monday so far ?

Macam ni ke ? 

302377_225547627507601_219494334779597_639631_276264197_n

Pict dr wall fb yer …… tq pada yg share

Kolaj ? Waktu sekolah dulu pernah tak buat seni kolaj ?

20-10-11_0750

Ini adalah hasil seni kolaj buah mangga (ada ke rupa buah mangga ?) yg disediakan secara bersama oleh grandma, Abg. Hafiz dan juga ana

Setiap kali bila nak periksa seni, mcm nilah, praktis dulu di rumah makumlah tangan mmg keras …….. tak berseni

Seni kolaj ni mmg menarik kalau google mcm2 imej kolaj yg keluar

Cer cite ….. korang pernah tak buat hasi seni ni …..

416860msbhhg1zjm ana ayesha

1 comment:

  1. gunakan apa tu..kertas warna eh...? mcm benang pun ada juga... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...