Saturday, September 17, 2011

Terjumpa Maria Elena ….. ahaks

::~ ASSALAMU’ALAIKUM WBT ::~

Maria Elena korang mesti kenal!  Ala blogger yg famous dgn tag, Assalamualaikum!!! kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang!

Tak sangka pulak boleh terjumpa, ter ….. tu maknanya tak dirancanglah.

Alkisahnya, hari Sabtu lepas 10 Sep 2011, we ouls pi makan kenduri kawin di Puspanitapuri, Putrajaya

Jom layan gbr dulu ……

P1090610

Suasana di dalam dewan …. luas, nyaman dihias indah

P1090616

Di bhg atas dewan ……. mungkin utk VVIP

P1090612

Hiasan mewah , chandalier

P1090606

Abg Hafiz n grandma, ready utk makan …… menunya nasi minyak, ayam goreng, daging masak entah tak tau, dalca, sayur (timun, tomato, salad) n sos cili, juga ada teh tarik, bubur kacang n cendol.  Kuih-muih waktu kami smp dah habis.

P1090618

Pelamin pengantin ……. tak jelas sgt sbb ambik gbr dr jauh.    Waktu ni  Maria Elena sedang memberi ucapan utk pengantin yg juga kawannya.  Waktu MC jemput Maria Elena  utk beri ucapan, barulah tau kewujudannya di majlis ni tapi ana taklah ambik gbr dr dekat sbb ddk pun di area belakang dewan, dekat dgn pintu masuk dan hidangan, nampak mcm ramai juga yg ambik gbr Maria Elena. 

Kalau korang nak tengok pengantin, baca cerita Maria Elina di majlis perkahwinan ni, di sini 

Sebelum berangkat pulang kami sempat jugalah bergbr sbg kenangan …….

P1090614

Di dalam dewan ……. di hadapan pelamin di bhg belakang dewan

P1090619

Abg hafiz di luar dewan

P1090620

Kami di luar dewan

Sewaktu sampai di luar dewan, Abg Hafiz kata mewahnya …… mmg mewah pun dan khabarnya kenduri  kawin ni melibatkan belanja puluhan ribu …….. mama  tak mampulah ……. kenduri kawin Abg Hafiz nanti sewa dewan MPTI (Majlis Perbandaran Teluk Intan) jerlah

 

416860msbhhg1zjm[2]  ana ayesha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...