Monday, September 19, 2011

PIHAK POLIS TERKEJUT : 66 kanak-kanak ditemui berasak-asak di dalam van 8 tempat duduk

::~ ASSALAMU’ALAIKUM WBT ~::

Hi3x hari Isnin datang lagi.

Korang dah baca suratkhabar ke hari ni?  Pastinya ramai yg sudah, maklumlah semua berita boleh diperolehi secara on9

Ana nak kongsi satu berita yang menarik perhatian di utara China

***********************************************

Pihak polis terkejut : 66 kanak-kanak ditemui berasak-asak di dalam van 8 tempat duduk

Comelkan budak2 ni …. ceria aje

image

Tapi sebenarnya ……

Seramai 66 orang kanak2 tadika 4 – 5 thn, di bandar Qianan city, wilayah Hebei, utara China telah disumbat ke dalam van yang hanya layak utk 8 penumpang sahaja.

image

Inilah van tu

Kreatif sungguh driver tu, nak tau macam mana dia buat?

image

Begini caranya ….. kerusi di bahagian belakang van telah dialihkan dan digantikan dgn bangku kayu, maka bersesak2lah kanak2 tu …. ada yg berdiri dan ada yg. duduk

Pemandu van telah ditahan dan dikenakan saman dan pihak polis telah menggunakan 12 buah van polis untuk menghantar kanak2 ni pulang ke rumah masing2

image

Tapikan ….. budak2 ni nampak ceria jer ….. budak2 apalah yang dia tahu, orang dewasa yang sepatutnya membimbing ke jalan yang benar

Jom layan video pulak …….

Sumber

Jangan pulak ada yang nak meniru …..

 

416860msbhhg1zjm (1) ana ayesha

1 comment:

  1. dah macam anak2 ayam dah budak2 tu...kalau la accident...hmm...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...