Tuesday, June 21, 2011

Van Milo

::~ Assalamu’alaikum wbt ~::

Sudah sarapan ? Minum apa agaknya ? Milo ke ?

Bagi peminat Milo pasti tau PROGRAM PENEBUSAN VAN MILO® MINI

Melalui program yang dianjurkan dari 01/06/2011 hingga 31/08/2011, korang kena beli produk Milo yg turut serta untuk mendapatkan mata yg boleh ditebus dengan koleksi van mini yang disenaraikan di bawah

Ana memang berkenan benar dgn koleksi van milo ni, esp van thn 1980s nampak begitu klasik sekali

image

image

image

image

image

image

Terkenang2 suatu waktu dahulu, van Milo dtg ke sekolah utk mengagihkan minuman Milo secara percuma ……. korang merasa tak pengalaman tu ? Nostalgia sungguh ………. terasa diri ini semakin MIDI

416860msbhhg1zjm (1) ana ayesha

4 comments:

  1. sy tk minum milo lak... :)

    tp suka yg 1950...cute..lain sikt..hehe..

    ha.pasal van milo tu...sy pun merasainya...adakalanya Vico...beratur panjang2..amik sorang secawan...tunggu lama sikit..pastu beratur semula tuk kali ke dua...hehehe... :)

    err MIDI...(majalah tuk wanita 40 thn ke atas?)

    ReplyDelete
  2. @nabilah_2908 err sbnrnya ana pun dah lama sgt tak beli dan minum milo tapi minat sgt dgn mini van ni

    MIDI betullah tu

    ReplyDelete
  3. ana mmg bestlah milo sejuk dr van ni....gee pun ada pengalaman berebut2 milo kat sekolah...tp selalunya cikgu suh beratur elok2 sbb semua org akan dpt...heheeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...