Sunday, June 5, 2011

Kedai Gunting Mokhtaruddin

:: ~ Assalamu’alaikum wbt ~::

Hari Selasa lepas bawa Abg Hafiz potong rambut di Kedai Gunting Mokhtaruddin

P1070841

Ini Abg Hafiz sblm potong rambut, jabut jer

02-06-11_1007

Inilah kedai gunting tu, kedai lama kepunyaaan Majlis Perbandaran Teluk Intan

Jom tengok apa yg ada dlm kedai

30-05-11_1117

Satu bangku dan satu kerusi disediakan utk pelanggan duduk sambil membaca surat khabar

30-05-11_1116

Ini pulak kerusi yg disediakan utk pelanggan duduk utk rambutnya dipotong. 

Jom tengok aksi pakcik si pemotong rambut ……

edit

Pakcik ni guna gunting dan sikat tak mcm selalu tukang gunting yg lain guna mesin khas

Ini adalah hasilnya

P1070853

Lebih kemas dan handsome (perasan le tu,,,)

Upah gunting hanya RM5 sahaja.  Masih murah, berbaloi-baloi ……..

 

p/s ~ kedai yg biasa Abg Hafiz gunting rambut tu bayarannya lagi murah RM4 aje tapi kedai tu dah tutup, taukeh balik Seremban bukak kedai makan

 

416860msbhhg1zjm[2] ana ayesha

2 comments:

  1. wah...kerusi tu antik.... ;)

    sy k pernh masuk kedai guting rambut mcm ni... yer la..kt rumah pun lelaki ayah sy je...rambut ayah pun..ibu yg potong...:)

    ReplyDelete
  2. @nabilah_2908

    kos gunting rambut semakin meningkat

    mmg bagus ibu nabilah pandai gunting rambut ayah jimat2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...