Monday, April 11, 2011

Tiada Telur Tiruan Di Malaysia

Minggu lepas kita telah dikejutkan dengan berita penemuan telur tiruan di Pulau Tikus, Pulau Pinang.  Berita mengenai telur tiruan telah mendapat tempat di media cetak dan media elektronik.  Risau jugak kan pasal telur tiruan ni, semua nak tau cara nak kenal telur tiruan.  So mcm2 artikel dan gbr muncul sbg panduan.

cid_003601ca843bb4c27460639712acWanZ

Tapi, menurut berita terkini di Utusan Online Ketua Pengarah Jabatan Perkhidmatan Veterinar, Datuk Dr. Abd Aziz  telah mengesahkan tidak terdapat telur tiruan di Malaysia.  Menurut beliau lagi, telur yang dirampas  di pasar Pulau Tikus tu tidak mempunyai ciri2 telur tiruan. 

416860msbhhg1zjm (1) ana ayesha

4 comments:

  1. oh...bagus lah kalau mcm tu... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    PULUT PANGGANG

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kompiuss le.
    apa2 pun kalo nampak pelik je..skrg dh tak makan le...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...