Tuesday, February 8, 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

En. Ben  telah kembali menganjurkan segmen gegar 1,000 blog.

headersantai5

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

Anda berminat nak menyertainya,caranya sangat mudah …….

1.   BUAT SATU ENTRI

2.   LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG

3.   TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !

4.   Tulis SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

5.   Tinggalkan url anda diruangan entri ini ..

TUTUP : 9 / 2 / 2011 , tepat jam 6 petang

416860msbhhg1zjm (1)[5] ana ayesha

3 comments:

  1. sorang lagi kawan blogger join... :)

    psst...dah naik header baru yer..hehe..nice.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    WHERE RAINBOWS END

    ReplyDelete
  2. mengunjungi dan menggegarkan blog anda!
    referral dari blog abg ben=)
    nice blog;)
    blog apisv2

    ReplyDelete
  3. singgah..^^ bestnya belog ni yg terasa nak folo nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...