Thursday, December 16, 2010

Perth ~ Day 2 ~ Part 2

Mr David memang punctual, sebelum pukul 9 am dia dah sampai tunggu kami di luar hotel.  Tempat pertama yang dilawati pada hari ke 2 adalah Perth Mint. 

Sebelum ke Perth Mint, kami dibawa meronda2 di bandar Perth.  Sambil driving, Mr David sibuk bercakap memberi penerangan mengenai bandar Perth juga mengenai bangunan2 yang ada di Perth.  Kami pula sambil mendengar penerangan Mr David, kami tangkap gambar2 yg menarik di bandar Perth dari dalam bas.

image_gallery Bangunan consulate Malaysia di Perth yang terletak di 252, Adelaide Terrace, berhampiran Hotel Goodearth.  Kredit : kln.gov.my

P1050781

Pokok2 menghijau di sebuah taman awam di Perth.

P1050636

Kelihatan replika kangaroo di taman

P1050637 

 P1050642 P1050671

 P1050673 

Bangunan kedai di bandar Perth

P1050678 P1050785

Antara papan tanda terdapat di sekitar bandar Perth

 P1050701

  P1050709

Pokok seperti pokok kurrma banyak di tanam di sekitar bandar Perth

3 comments:

  1. mcm lengang jer bandar ni..mmg tak busy yer..?

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    SERIBU KALI CINTA

    ReplyDelete
  2. @nabilah_2908 betul tu nabilah, sepanjang ana di perth tak pernah lagi bertembung dgn suasana jlnraya yg sesak

    ReplyDelete
  3. ada je jalan yg jam cam kat malaysia. slalunya jalan yg kat pinggir bandar time orang balik kerja or time orang baru dapat gaji

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...