Friday, September 3, 2010

~~TANYALAH USTAZ~~

Tanyalah Ustaz adalah rancangan agama yang disiarkan di TV9.  Ana dan sahabat2 (dalam gambar) telah menghadiri sesi rakaman rancangan ni utk 2 episod pada Disember 2009 (ingat2 lupe).  Tajuk yg dikupas adalah berkenaan cemburu (cemburu pd isteri/suami, anak, cucu, rakan sepejabat etc). Rancangan ni disiarkan pada awal pagi kul 7 rasanya, ana pun tak tengok sebab waktu tu sibuk bersiap nak ke tpt kerja.  Hanya tengok rakaman melalui laman web TV9.

Apapun ni pengalaman yg takkan dilupakan, so kenalah buat entry dlm blog ni supaya tak lupa.

Sesi bergbr dgn ustaz (duduk) selepas tamat rakaman

Semasa di sana ternampak Ally Iskandar, kecik jer orgnye


dan juga pembaca berita ni,Saiful Nizam

5 comments:

  1. sy suka juga tgk rancngn ni...tiap2 pagi my mom selalu tgk..so sambil2 tu dgr la sekali... :)

    wktu siarn segmnt ni mcm tk sesuai sngt..sbb wktu pagi..tk ramai yg tgk..

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DOA QUNUT

    ReplyDelete
  2. @nabilah_2908 waktu siaran mmg tak sesuwai. ana tgk ranc tu di laman web TV9 pun slps org lain bagi tau

    ReplyDelete
  3. vavavaaa masok tv glem tu..tapi tak dpt tengok la..ermm ally tu kecik je kan..penah tesempak gak dia..dia lebey rendah dari sy, nampak dlm tv cam besor je

    samat ari rayaaaa

    ReplyDelete
  4. @Aleeya thanks yaya for dropping by

    Slmt Ari Raya Aidilfitri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...